سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمان حرم رضوی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده و بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارند.

مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این باره گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده، بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در اماکن متبرکه قرار دارند و با توجه به همکاری و هم‌افزایی کامل نیرو‌های معاونت اماکن متبرکه رضوی و معاونت خدمات زائران، اقدامات لازم برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: برای تسهیل تردد زائران محترم و به‌خصوص سالمندان و توان‌یابان عزیز، طی دو روز اخیر تمامی صحن‌های حرم مطهر رضوی و مسیر‌های تشرف به روضه منوره امام رضا (ع) با ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش پلاستیکی مفروش و آماده‌سازی شده است.

نمک‌پاشی تمام مسیر‌های تردد زائران

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: همچنین با همکاری ۱۵۰ نفر از نیرو‌های معاونت خدمات زائران، تمامی مسیر‌های تردد زائران نمک‌پاشی شده و از صبح امروز نیز همه مسیر‌ها با ۸ دستگاه ماشین برف‌روب طی دو مرحله برف‌روبی شده است.

فیضی بیان کرد: فضا‌های رواق‌های اماکن متبرکه نیز مجهز به سیستم گرمایشی بوده آماده میزبانی از مهمانان امام هشتم (ع) است.

او تصریح کرد: از زائران و مجاوران عزیز درخواست می‌شود برای تردد در صحن‌ها، حتما در مسیر‌هایی که با کف پوش‌ها مهیا شده حرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.