سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر ۶۰۰ هزار تبعه و گردشگر خارجی به ایران + فیلم

حرمت الله رفیعی اعلام کرد در دو ماه مهر و آبان بیش از ۶۰۰ هزار تبعه و گردشگر خارجی به ایران سفر کرده‌اند.

حرمت‌الله رفیعی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با اعلام این‌که در دو ماه مهر و آبان بیش از ۶۰۰ هزار تبعه و گردشگر خارجی به ایران سفر کردند گفت بیشتر آن‌ها از کشورهای همسایه بودند.

حرمت‌الله رفیعی در شرح وضعیت سفر درحال حاضر با توجه به آمارها و اظهارات رسمی درباره لغو و کاهش سفرهای داخلی و بین‌الملی گفت: با وجود آن‌که گفته شد جریان ورود گردشگر به ایران افت شدید داشته است، اما با استناد به ویزاهای صادر شده در ماه مهر ۳۲۰ هزار نفر و در آبان‌ماه ۳۱۰ هزار نفر به ایران سفر کردند. طبیعتا بیشتر آن‌ها از کشورهای همسایه بودند.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با وجود اظهارات معاون گردشگری و دیگر فعالان گردشگری مبنی بر کاهش سفر از عراق به ایران در ماه‌های اخیر و همچنین گزارش‌هایی از افت سفرهای درمانی و تجاری اتباع خارجی از جمله افغانستانی‌ها به ایران، گفت: چارتر پرواز افغانستان در اختیار بنده است، بر آن اساس، تصریح می‌کنم که سفر از افغانستان کاهش نداشته است، اما عراق تحت تاثیر برخی وقایع داخلی این کشور قرار گرفته و روند کاهشی را تجربه کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.