سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس داوری: گل دوم ون پارس برابر پرسپولیس آفساید بود

حیدر سلیمانی گفت: بازیکن ون پارس در بازی با پرسپولیس یک نیم بدن در آفساید بود و گل دوم این تیم مردود باید اعلام می‌شد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت بازی پرسپولیس و ون پارس در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: در صحنه اول بازی، مدافع پرسپولیس توپ را حمل کرد و به درستی داور مسابقه تشخیص داد و پنالتی گرفت. علی نعمتی بازیکن سرخپوش مدعی شده که بازیکن حریف هل داده است، اما تصویری که از مهاجم حریف دیدیم او خطایی انجام نداده است. ۲ بازیکن به هوا پریدند و فشاری پشت مدافع پرسپولیس ندیدم و دست راستش بیش از حد بالا بود و خطای هند به درستی گرفته شد.  

او ادامه داد: به نظرم خطای پنالتی بر روی عمری درست گرفته شد. البته داور مسابقه می‌توانست آوانتاژ (اجازه ادامه بازی)  بدهد تا این بازی ادامه پیدا کرده  و گلی که بعد از این خطا بازیکن پرسپولیس زد قبول می‌کرد، اما او اجازه آوانتاژ نداد و این موضوع به تجربه کم داور برمی گردد.  

سلیمانی گفت: در دقیقه ۶۸ بازی، به نظرم بازیکن ون پارس لحظه‌ای که توپ را می‌زند یک نیم بدن در آفساید قرار داشت و  باید گل مردود اعلام می‌شد. همچنین یک پنالتی در وقت‌های اضافه برای پرسپولیس گرفته شد که خطای پنالتی بر روی عالیشاه درست بود.   البته مهاجم بعدی توپ را وارد دروازه کرد و به درستی داور مسابقه آوانتاژ نداد چرا که این بازیکن در آفساید قرار داشت.  

او درباره اینکه گل دوم پرسپولیس درست بود، گفت: بازیکن سرخپوش مانع دیدن حریف نمی‌شود و دخالتی در بازی حریف نداشت به همین علت گل پرسپولیس صحیح بود.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.