سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید بهشتی چابهار

از ابتدای امسال بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزارتن انواع کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شده که در مقایسه با پارسال رشد ۱۰ را نشان می دهد.

قاسم عسکری نسب مدیرکل بنادر ودریانوردی سیستان و بلوچستان گفت:در چند روز گذشته ۵ کشتی بزرگ حامل کالا‌های اساسی (جو، گندم، ذرت) و‌کالای کانتینری، همزمان در اسکله شهیدبهشتی پهلوگیر‌ی کردند که پس از پهلوگیری بلافاصله تخلیه و کالا‌ها به بازار‌های مصرف در حال ارسال است.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی سیستان‌و‌بلوچستان عنوان کرد: ترافیک ورود کالای اساسی در بندر چابهار رو به رشد است و در لنگرگاه این بندر بیش از ۴۰۰ هزار تن کالای اساسی در کشتی در نوبت تخیله هستند که بمحض فراهم شدن شرایط و اعلام‌آمادگی صاحبان کالا، این بندر آمادگی انجام، تخلیه این کالا‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد.

وی بیان کرد: در انبار‌های بندر شهید بهشتی چابهار در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار تن کالای اساسی برای ارائه به بازار‌های مصرف موجود است، که درصورت نیاز، به بازار ارائه میشود.

عسکری‌نسب تاکید‌کرد:در بندر‌چابهار ،هیچگونه محدودیتی برای پذیرش کشتی و کالا و خدمات رسانی به کشتی وجود ندارد، در دو بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری شرایط با تمام امکانات، کاملا برای پذیرش کالا آماده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.