سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان :

۲۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان شناسایی شد

صداقت از آغاز دور جدید شناسایی نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۲۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از آغاز دور جدید شناسایی نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی استان خبر داد و تاکید کرد: اگر بخواهیم همه نقاط پرحادثه و آمارهای مربوط به هزینه مورد نیاز برای اصلاح آن‌ها را در نظر بگیریم هرنقطه پرحادثه به صورت متوسط بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: اثر ایمنی خودروها در کاهش تلفات و جان باختگان بر کسی پوشیده نیست و بارها پلیس راهور بر این مهم تاکید داشته و با مستندات کامل اعلام شده که تا چه حد ایمنی خودرو در میزان کشته شدن مردم در تصادفات مؤثر است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه اصلاح نقاط پرحادثه را از عوامل مؤثر در کاهش وقوع تصادفات ترافیکی خواند و افزود: با توجه به بررسی محورهای مواصلاتی استان و بر اساس دستورالعمل جدید پیش‌بینی می‌شود با پایان انجام محاسبات، حداکثر به ۲۵ نقطه حادثه خیز دست یابیم.

صداقت بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اصلاح و ایمن سازی نقاط پرحادثه که اکثراً از تقاطع‌ها و تداخلات ترافیکی و نواقص هندسی است، اعتباری کلان نیاز دارد و اگر بخواهیم همه نقاط پرحادثه و آمارهای مربوط به هزینه مورد نیاز برای اصلاح آن‌ها را در نظر بگیریم هرنقطه پرحادثه به صورت متوسط بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.