سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی نسب به کاهش محسوس دمای هوا

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به هشدار هواشناسی نسب به کاهش محسوس دمای هوای استان در روز‌های آینده؛ به مشترکان آب نسبت به احتمال یخ زدگی کنتور و خطوط لوله‌های آب هشدار داد و خواستار عایق‌بندی آن‌ها شد.

محمد صالح حزینی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : مشترکان آب با عایق‌های حرارتی، پشم شیشه، پارچه و پتو، کنتور و خطوط لوله‌های آب شرب منازل و ادارات را عایق بندی کنند.

وی بر حفاظت از کنتور و تاسیسات آب منازل در برابر سرما تاکید کرد و گفت: مشترکانی که تانکر آب در معرض هوای آزاد دارند حتما نسبت به عایق بندی حراراتی، پشم شیشه و حتی پتو پیچ یا پارچه پیچ آن مبادرت کنند و در صورت غیر نیاز بودن آن را تخلیه نمایند.

حزینی گفت: افراد در صورت یخ زدگی کنتور آب به هیچ وجه برای آب کردن یخ آن از آتش مستقیم استفاده نکنند و آن را با گرمای غیر مستقیم مانند سشوار باز کنند.

حزینی از خانواده و مشترکان خواست از باز گذاشتن شیر آب برای جلوگیری از یخ زدگی جداّ خود داری کنند؛ زیرا با این سرما و برودت اصلا تاثیری ندارد و آب را الکی به هدر می‌دهند به همین خاطر با پارچه و پشم شیشه آن را بپوشانند و عایق بندی کنند که راحت‌تر و دائمی‌تر است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.