سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران بیمارستان‌های غرب کشور

رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران (معتمد) آموزش مداوم را لازمه مدیریت مجموعه‌های پیچیده همچون بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست .

دوره توانمند‌سازی مدیران بیمارستانی قطب سه باحضور مدیران بیمارستان‌های استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان با حضور اساتید مدیریت تراز اول کشور به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت با اشاره به اینکه در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۵ هزار پست مدیریتی وجود دارد، اظهار کرد: این آمار نشان دهنده ظرفیت عظیمی از دانش پذیران مدیریتی در حوزه سلامت است و باید در خصوص جانشین‌پروری و مهارت‌آموزی مدیران برنامه‌ریزی شود.

سید حسام سیدین در ادامه توضیحاتی در مورد چگونگی شکل‌گیری، ماموریت‌ها و چشم انداز موسسه معتمد ارائه کرد و مهارت‌افزایی و جانشین پروری و مرجع مشاوره، توسعه و تقویت مدیران سلامت کشور بودن با بهره‌گیری از هشت گروه علمی فعال را از اولویت‌های این موسسه دانست.

وی همچنین عناوین دوره‌ها و وبینار‌های تخصصی را برشمرد و با اشاره به اینکه طراحی برخی دوره‌ها برای نخستین بار انجام شده، افزود: سرمایه‌گذاری در آموزش مدیران در قطب‌های ۱۰ گانه آغاز شده و آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف گسترش یافته است.

رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت، آموزش مداوم را لازمه مدیریت مجموعه‌های پیچیده همچون بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست و یادآور شد که این دوره شامل ۸ محور حکمرانی و تولیت، مدیریت منابع مالی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کیفیت، حقوق سلامت، مدیریت اطلاعات سلامت، مدیریت زنجیره تامین و مدیریت بحران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.