سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مردم دیدار می‌کنند.

خطیبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد، میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

او افزود: مردم شریف استان می‌توانند روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ دی ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره به دانشگاه علوم پزشکی واقع در میدان باهنر، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد مراجعه کنند.

خطیبی ادامه داد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند مشکلات خود در حوزه سلامت را با نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در استان یزد در میان بگذارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: علیرضا رحیم نیا، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه و دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ دی ماه به عنوان نماینده وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی یزد حضور دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۱ دی ۱۴۰۱
زحمت شما حالا که اینقدر نظرات مردم برای مسئولان مهم است پس زحمت شما مسئولان محترم لطفا اهالی استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان که به یزد آمدند را به استان های خودشان برگردانید که اینقدر جوانان یزدی را معتاد نکنند و تا بیشتر فرهنگ یزد را نابود نکردند ممنون