سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکه سعود در یک قدمی کتابخانه دار شدن

با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی و شهرداری شهر یکه سعود این شهر در یک قدمی کتابخانه دار شدن قرار گرفت.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: با هدف ارتقاء سطح مطالعه تلاش داریم جمعیت بیشتری از مردم استان از نعمت کتابخانه برخوردار شوند.

مهدی آریان افزود: تسهیل در رفت و آمد، دسترسی آسان و امنیت از مهمترین ملاک‌ها برای انتخاب زمین جهت ساخت کتابخانه است.

آریان گفت: برای بهره مندی مردم یکه سعود از نعمت کتابخانه در گام نخست با همکاری شهرداری یک ساختمان اداری تعاون روستایی این شهر جهت تعمیر و تجهیز از محل اعتبارات نیم درصد سهم شهرداری یکه سعود و تملک دارایی شهرستان راز و جرگلان در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تا زمان ساخت کتابخانه قرار خواهد گرفت.

او گفت: شهرداری یکه سعود با همکاری بخش عمرانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زمین مورد نیاز برای ساخت کتابخانه در این شهر را شناسایی کنند تا کلنگ ساخت این کتابخانه تا پایان سالجاری به زمین زده شود.

 شهردار یکه سعود نیز گفت: پس از شناسایی و تایید زمین مورد نیاز جهت ساخت کتابخانه تلاش می‌کنیم کمترین زمان ممکن از کلنگ زنی تا بهره برداری سپری شود.

حسین حسنی گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب توسعه و آبادانی منطقه می‌شود بنابراین ساخت کتابخانه و بهره مندی آسان مردم از نعمت کتاب یک ضرورت است.

برچسب ها: کتابخانه ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.