سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۳۱۴ نفر از محکومان جرایم غیرعمد در البرز

رئیس کل دادگستری البرز از آزادی ۳۱۴ نفر از محکومان جرایم غیرعمد با تلاش ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری تا پایان آذر تاکنون خبر داد.

حسین فاضلی هریکندی در گفت و گویی با تشریح عملکرد ستاد دیه استان البرز گفت: در سال جاری با تلاش‌های انجام شده در ستاد دیه استان در خصوص محکومان مالی و جرایم غیرعمد، در ۹ماه اخیر شاهد آزادی۳۱۴نفر از محکومان بودیم.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: کل بدهی این محکومان بیش از۲۱۸میلیارد تومان بود که از این مبلغ بخشی در قالب اعسار، بخشی دیگر با بخشش شکات و مابقی توسط ستاد دیه پرداخت و منجر به آزادی این محکومان شد.

او با تاکید بر فرهنگ سازی امر سازش و گذشت در جامعه، گفت: قطعا تلاش‌های انجام شده توسط ستاد دیه بدون همراهی شکات که از حقوق خود در قبال آزادی محکومان می‌گذرند میسر نبود.

رئیس کل دادگستری البرز به آزادی۶۳نفر از محکومان جرایم غیرعمد در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان البرز اشاره کرد و گفت: حرکت ارزشمندی که با ابتکار رئیس قوه قضاییه در کل کشور آغاز شد در استان البرز نیز عملیاتی و در نتیجه آن در هفته گذشته شاهد آزادی۶۳نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد بودیم.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته، اقدامات ستاد دیه استان منجر به آزادی۵۱۷نفر از محکومان جرایم غیر عمد شده بود گفت: در سال جاری با توجه به روند کاهشی ورودی پرونده های مالی و جرایم غیرعمد به زندان ها، میزان آزادی زندانیان این جرایم نیز در استان البرز روند کاهشی داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.