سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف روبی ۹۸۱ کیلومتر باند جاده‌های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در شهرستان‌های سردسیر استان کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت اخیر در ۹۸۱ کیلومتر باند جاده‌های استان، عملیات برف‌روبی انجام شده است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری برای خدمات رسانی جاده‌ای و انجام عملیات برف‌روبی گفت : با تلاش نیرو‌های راهداری تمام محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه باز است.

وی مجموع نیرو‌های راهدار درگیر عملیات برف روبی در جاده‌های استان کرمانشاه را ۱۲۴ نفر و مجموع ماشین آلات درگیر را ۷۷ دستگاه اعلام کرد و گفت: در مجموع عملیات برف روبی محور‌های اصلی و روستایی ۹۸۱ کیلومتر باند توسط نیرو‌های راهداری، برف روبی انجام شده است.

کرمی درباره انجام عملیات برف روبی در محور‌های روستایی گفت: ۲۳ محور روستایی توسط ۱۸ نیرو با ۱۲ دستگاه ماشین آلات راهداری بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: مجموع شن و نمک مصرفی در جاده‌های استان کرمانشاه، ۵۰۵ تن و در یک مقطع عملیات ریزش برداری انجام شده است.

وی اظهار داشت: کمک رسانی به ۱۰۳ دستگاه خودرو، از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران است.

کرمی گفت: شهروندان پیش از آغاز سفر می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها، که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.