سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف تکانی درختان در اردبیل

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌ها برف تکانی درختان در سطح شهر اردبیل آغاز شد.

حمید رفیعی گفت: در پی بارش سنگین برف و احتمال شکستگی شاخه‌های درختان و نهال‌ها تلاش‌گران فضای سبز شهرداری اردبیل علی‌رغم برودت هوا، اقدام به برف تکانی درختان سطح شهر اردبیل کرده است.

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل با اشاره این که واحد فضای سبز شهری همیشه سعی کرده که با نهایت توان در رشد، توسعه و نگهداری فضای سبز تلاش کند، می گوید: برف‌تکانی درختان معابر، خیابان‌ها و پارک‌های سطح شهر در دستور کار قرار دارد.
او با بیان این‌که شهروندان نیز در این امر یاری‌گر شهرداری باشند و شاخه درختان را برف‌تکانی کنند، گفت: شهروندان می‌توانند با تکان دادن درختان از شکسته شدن شاخه‌ها و وقوع حوادث و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند.

رفیعی از شهروندان خواست تا در موقع بارش برف سنگین درختان موجود در مقابل منازل و مغازه‌های خود را تکانده و در نگهداری درختان کمک حال شهرداری باشند، چرا که احتمالا در ساعات اولیه، مجموعه شهرداری نتواند همه درختان موجود در سطح حوزه استحفاظی را برف‌تکانی کند.

او می گوید: استفاده از ابزار مناسب جهت برف‌تکانی درختان حائز اهمیت است که در هنگام برف‌تکانی درختان باید جدی گرفته شود تا آسیبی به تنه و شاخه درختان وارد نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.