سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان بدون اغماض برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان و افرادی که ارزش‌های جامعه اسلامی را روی پا می‌گذارند، بدون اغماض و چشم پوشی برخورد می‌کند.

حسن رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست کارگروه نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب گفت: در برخورد و مواجهه با هجمه‌های دشمنان برعهدی که بسته ایم، ثابت قدم هستیم.

وی در ادامه گفت: در ایام اغتشاشات حجاب بهانه‌ای بیش نبود بلکه هدف دشمنان اصل نظام بود که باید به این مساله توجه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه باید روزنه‌های نفوذ دشمن را پر کرد، افزود: باید با افرادی که ارزش‌های جامعه اسلامی را هدف گرفته اند برخورد داشت و در همین راستا با هر مدیری که به این مقوله نداشته باشد و با منکرات برخورد لازم را نکند، مورد مواخذه دستگاه قضا قرار می‌گیرد.

این مقام قضایی همچنین تاکید کرد: هنجارشکنی در حوزه عفاف و حجاب را نباید کم اهمیت جلوه داد و در این رابطه باید هرکس در جایگاه، سمت و کسوتی که دارد مجری قانون باشد و در برخورد با هنجارشکنی‌ها بی تفاوت عمل نکند.

رجبی خاطرنشان کرد: مدیران و خواص باید اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهند و نسبت به اتفاقات برنامه ریزی شده دشمن در عرصه هنجارشکنی ها، منفعل نباشند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین هشدار داد واحد‌های صنفی که متصدیان آن‌ها کشف حجاب کنند پلمب می‌شوند و همچنین راننده یا سرنشین خودرو اگر تداوم در کشف حجاب داشته باشد خودروی مربوطه تا یک ماه توقیف خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای مدیرانی که در حوزه صیانت از عفاف و حجاب کم کاری کنند یا ترک فعل داشته باشند نیز برخورد‌هایی از سوی دادستانی پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.