سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با اوج گیری کرونا

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، شایعات فضای مجازی با موضوع پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل شدت گرفتن کرونا را تکذیب کرد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، این وزارتخانه هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پیگیری اعمال محدودیت‌ها یا تعطیلی مدارس و ادارات در مقابله با کرونا اتخاذ نکرده و صرفاً نسبت به ماسک زدن در فضاهای بسته و سرپوشیده و تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق نوبت یاد آور توصیه می‌کند.

شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور پیشگیری از اوج گیری کرونا در کشور صحت ندارد.

ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، هیچ گونه تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت‌ها یا تعطیلی مدارس و ادارات اتخاذ نکرده و صرفاً نسبت به ماسک زدن در فضاهای بسته و سرپوشیده و تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق نوبت یادآور توصیه می‌کنند.

توصیه وزارت بهداشت ناظر بر ارتقای سطح ایمنی مردم به واسطه تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا است و تدابیر محدودکننده در دستور کار قرار ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
این تعطیلی ها بیشترین آسیب رو به سواد و سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان این دوره زد

این تعطیلی های بی مورد بزارید کنار

فضای مجازی تاثیر ویرانگری رو دانش آموزان داشته
رضا
۱۲:۴۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
من با اینکه کرونا دارم اما مجبورم برم امتحانا رو
علی
۱۲:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
من ساکن خوابگاه دانشکده فنی انقلاب هستم . من کرونا دو روز پیش گرفتم اما اگه با نامه پزشکی هم نرم سر جلسات امتحان به من صفر میدن به همین خاطر مجبورم با همین حالم بمونم توی دانشکده و شبو خوابگاه بمونم بنظرم تعطیل میکردن بهتر بودن الان ۳ تا از هم اتاقی های منم سرفه دارن ماکه ترم اخریم و رفتیم
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
چه خبره تعطیل می کنید؟!
آلودگی میشه تعطیل ، برف میاد تعطیل ، سرما میشه تعطیل و...
از بس که تعطیل کردین ، بچه های این دوران کلا از بیخ پایشون و سوادشون ضعیف شد و تو آینده نتیجه تعطیل کردن مدارس میبینیم
تو کلاس های مجازی هم که هیچی نمیگن ، فقط باعث شد به بهانه درس هرکی یه گوشی بگیره دستش ، آسیب های فضای مجازی رو بچه ها بره بالا