سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محورهای کوهستانی گلستان باز اما برفی است/لزوم بستن زنجیر چرخ

معاون راهداری،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:همه محورهای کوهستانی استان برفی و باز بوده اما تردد در این محورها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

بیکی گفت: با شروع بارش برف، از دو شب قبل در استان،۳۰ گروه و ۲۷۰ نیروی راهداری به همراه ۲۰۰ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری در محور‌های استان آماده خدمت رسانی هستند.

او با بیان اینکه در محور‌های کوهستانی استان بارش برف داشتیم افزود: محور‌های درازنو شهرستان کردکوی، توسکستان به  شاهرود شهرستان گرگان، دهنه محمدآباد و افرا تخته شهرستان علی آبادکتول، اولنگ شهرستان رامیان، محور خوش ییلاق به شاهرود در شهرستان آزادشهر، فارسیان، پارک ملی گلستان، گلیداغ و سایت شلمی در شهرستان مراوه تپه بارش برف داشتیم.

او گفت: در حال حاضر همه محور‌های کوهستانی استان باز و استفاده رانندگان از زنجیر چرخ الزامی است و اگر راننده‌ای به لاستیک خودروی خود زنجیر چرخ نبسته باشد از طریق پلیس برگردانده می‌شود.

بیکی با اشاره به اینکه رانندگان حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند افزود:توصیه می‌شود از سفر غیر ضروری پرهیز شود و در صورت اظطراری بودن، شهروندان سفر خود را به اواخر شب موکول نکنند.

او گفت: طبق پیش بینی هواشناسی، بارش‌ها تا ظهر امروز ۲۰ دی ادامه دارد، اما از امشب تا پنجشنبه شب، یخبندان در همه محور‌ها را شاهد خواهیم بود.

بیکی افزود: دیشب همه محور‌های کوهستانی استان، نمک پاشی شدند و مقرر است از امشب همه محور‌ها برای جلوگیری از یخ زدگی نمک پاشی شوند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده گلستان گفت: مردم حتما قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها تماس حاصل کنند و از وضعیت راه‌های مبدا تا مقصد باخبر شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.