سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع برق در ایالت کالیفرنیای آمریکا

بارش‌های شدید باران و وزش باد‌های خسارت بار در ایالت کالیفرنیای آمریکا موجب قطع برق در هزاران خانه و کسب و کار در این ایالت شد.

بارش‌های شدید باران و وزش باد‌های خسارت بار در ایالت کالیفرنیای آمریکا یکشنبه موجب قطع برق در صد‌ها هزار خانه و کسب و کار در این ایالت شدند و مردم خود را برای آب و هوای بدتر در آینده آماده کردند.

روزنامه گاردین چاپ انگلیس نوشت: طبق گزارش ها، بیش از ۵۶۰ هزار خانه تا ساعت شش و پنج دقیقه صبح به وقت مناطق شرقی آمریکا (۱۰:۰۶ صبح به وقت گرینویچ) هنوز برق نداشتند.

از زمان آغاز تعطیلات سال جدید میلادی، دستکم ۶ نفر بر اثر بدی وضع هوا جان خود را از دست داده‌اند. یکی از کشته شدگان، یک کودک نوپا است که بر اثر سقوط درخت بر روی یک خانه متحرک در شمال کالیفرنیا جان سپرد.

کارشناسان هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در روز دوشنبه و بارش برف در ارتفاعات هشدار داده‌اند. کارشناسان هواشناسی شنبه هشدار دادند که مجموعه تاثیر بارندگی‌های شدید از اواخر ماه دسامبر ممکن است موجب شود سطوح رودخانه‌ها به میزان بی سابقه‌ای افزایش یابد و مناطق مرکزی کالیفرنیا با سیل روبرو شوند.

بارندگی‌های شدید اخیر در ایالت کالیفرنیا تاثیر زیادی داشته و موجب سرریز شدن رودخانه‌ها شده است. آب، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را فرا گرفته است و خودرو‌ها، خانه‌ها و مغازه‌ها به زیر آب فرو رفته اند. طوفان‌ها همچنین موجب شده است که ارتفاع موج‌ها در طول ساحل کالیفرنیا به ارتفاع‌های بی‌سابقه‌ای برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
مگر در آمریکا هم برق قطع میشه.