سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای سلامت اداری با تربیت صحیح دانش آموزان

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان می‌تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گام‌های پایه‌ای بردارد.

سید مجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش امروز (۱۹ دی) در نشست تخصصی دو روزه مدیران کل استانها، رئوسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قطب ۴ کشوری (کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان) در استانداری کرمانشاه، با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه چندبعدی با کارکرد‌های مختلف است، گفت : سلامت اداری به عنوان یک اولویت در آموزش و پرورش مطرح است، چون مردم نمی‌توانند بپذیرند هیچ نقطه سیاهی در تابلوی سفید آموزش و پرورش باشد.

هاشمی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در حوزه ارتقای سلامت اداری ورود کند، گفت: اگر قرار است در حوزه سلامت اداری اتفاقی بیافتد، باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای ارتقای سلامت اداری مدل بومی شده لازم دارد، گفت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان می‌تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گام‌های پایه‌ای بردارد.

هاشمی با اشاره به استقرار سامانه‌هایی برای نظارت بر فرآیند‌های برگزاری امتحانات نهایی دی ماه امسال، گفت: امسال امتحانات نهایی در سراسر کشور با ملاحظات بیشتری برگزار و در راستای ارتقای سلامت برگزاری امتحانات نهایی تاکنون ۵۳۰۰ بازدید از ۱۲۰۰ حوزه اجرای امتحانات نهایی در سراسر کشور صورت گرفته است.

هاشمی افزود: در این بازدید‌ها تخلفاتی که در حوزه‌های فرآیندی یا برگزاری در حوزه‌های مختلف وجود داشته، رصد و تذکرات و برخورد‌های لازم انجام شده است.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود چهار هزار مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس دارد، گفت: هم اکنون قریب ۳۷۰ هزار دانش‌آموزان در مدارس استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند که ۲۶ هزار فرهنگی شاغل عهده دار کار تعلیم و تربیت این دانش‌آموزان هستند.

محمدی اضافه کرد: استان کرمانشاه ۲۹ هزار بازنشسته فرهنگی دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.