سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز همدان اعلام کرد:

برگزاری جشنواره «مصرف ایمن و بهینه گاز» در مدارس همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت گاز و آموزش و پرورش جشنواره «مصرف ایمن و بهینه گاز» در مدارس همدان برگزار می‌شود.

صادق محبی ضمن قدردانی از نگاه مثبت مجموعه آموزش و پرورش به مقوله فرهنگ‌سازی مصرف گاز گفت: با همکاری فی‌مابین می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم و روزبه‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی باشیم و از سویی بتوانیم امکان صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز را به‌عنوان یک ثروت ملی فراهم آوریم.

او با اشاره به ضرورت مصرف بهینه گاز به روش آموزش با محوریت مصرف ایمن و کاهش مصدمات و خطرات احتمالی و اجرای طرح‌ها و روش‌ها به منظور کاهش مصرف گاز تاکید کرد و افزود: آنچه برای این شرکت در کنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت دارد، آگاهی‌بخشی به مشترکان در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، همچنین کاهش صدمات و خطر‌های احتمالی ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی است و امیدواریم با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس، شاهد کاهش حوادث و مصرف بهینه گاز باشیم.

او تصریح کرد: شرکت گاز استان در نظر دارد با اجرای طرح‌های بهینه سازی موتورخانه‌ها در ادارات و مدارس سطح استان از طریق آموزش‌های لازم و برگزاری جشنواره با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی توسط سفیران گاز، همکاری در زمینه تولید محتوای آموزشی و فرهنگی برای دمای ۱۸-۲۱ در جه را اجرا کند.

مدیر عامل شرکت گاز همدان افزود: به همین منظور جشنواره‌ای با موضوع روش‌های مصرف بهینه وایمن گاز در مدارس مقاطع متوسطه برای ارائه راهکار برای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در منزل مسکونی توسط دانش آموزان برگزار خواهد شد.

گفتنی ست؛ دانش آموزان با نصب برنامه موبایلی شرکت گاز روی گوشی همراه و ثبت رقم کنتور گاز منزل خود و اعلام روش پیشنهادی خود برای مصرف بهینه و ایمن به مدیر مدرسه، در این جشنواره ثبت نام می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.