سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه نظام مراقبت کرونا و آنفلوآنزا در مدارس خراسان رضوی

رئیس گروه سلامت علوم پزشکسی مشهد گفت: اجرای برنامه نظام مراقبت سندرومیک کرونا و آنفلوآنزا در مدارس خراسان رضوی اجرا می‌شود.

محمد احمدیان رئیس گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهداجرای برنامه نظام مراقبت سندرومیک کرونا و آنفلوآنزا در مدارس خراسان رضوی گفت: برنامه نظام مراقبت سندرومیک کرونا و آنفلوآنزا در مدارس اجرا می‌شود که مرحله اول آن مراقبان سلامت، والدین، مدیران، معاونان، معلمان و دانش‌آموزان هستند.

او افزود: در اجرای این طرح و در بازدید از مدارس همه دانش‌آموزان در محیط مدرسه باید از ماسک استفاده کنند و دانش‌آموزان علامت دار به خانه بر گردند ضمن اینکه در شهر‌های نارنجی و قرمز بوفه‌ها بسته است و اجازه فعالیت ندارند.

رئیس گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مراقبان سلامت برنامه کنترل و تب سنجی دانش‌آموزان را در لحظه ورود به‌طور مستمر انجام می‌دهند، و اگر تب بالای ۳۹ درجه و علائم سرماخوردگی در کسی بود آن فرد اجازه ورود ندارد.

احمدیان بیان کرد: در این خصوص جلسات مشترکی میان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور نمایندگان نواحی ۷ گانه مشهد و منطقه تبادکان و همچنین والدین دانش آموزان برای ارائه آگاهی‌های لازم در مباحث مختلف حوزه سلامت برگزار شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.