سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ درصد تعهد اشتغال امسال در مهاباد محقق شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: تاکنون ۷۰ درصد از تعهد اشتغال این شهرستان در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های مختلف تحقق یافته و تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی دیگر ادامه دارد.

بارزان دانشمند رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: طبق تعهد شهرستان مهاباد طی سال جاری باید ۲ هزار و ۵۳۷ نفر در حوزه‌های مختلف شاغل شوند که حدود یک‌هزار و ۸۰۰ شغل تحقق یافته است.

وی ادامه داد: مهاباد از لحاظ جذب اعتبارات و میزان تحقق سهمیه اشتغال خود از میانگین استانی بالاتر بوده و انتظار داریم تا پایان سال کل تعهدات شهرستان عملی شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد بیان کرد: تبصره ۱۸ قانون بودجه نقش مهم و اساسی در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد و سهم اعتبارات آن نیز در حوزه‌های مختلف پرداخت می‌شود.

دانشمند با بیان اینکه با دستور استاندار آذربایجان غربی تعهد شهرستان به سقف ۶ هزار نفر خواهد رسید، گفت: برخی کارگاه‌های تولیدی و صنعتی وجود دارند که نیازمند سرمایه‌های ثابت و یا در گردش هستند تا بتوانند کسب و کار‌های خود را توسعه و یا تکمیل کنند که روند اعطای این تسهیلات با هدف رونق کسب و کار‌های تولیدی سرعت گرفته و در نهایت نیز منجر به ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت طبق بررسی‌های انجام شده دارای بیش از ۱۱ هزار نفر بیکار جویار کار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.