سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان استفاده از منابع آب غیرمتعارف در اردبیل امکان سنجی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بر لزوم مطالعه و امکان سنجی از منابع آب غیرمتعارف و ژرف در استان تاکید کرد.

سید کمال میرجعفریان با بیان اینکه تغییر اقلیم و کاهش بارندگی در سال‌های اخیر باعث بروز مشکلات جدید در حوزه منابع آب شده است گفت: بازنگری کلی در برنامه‌های موجود و همخوانی آن با شرایط فعلی رویکرد تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با بخش آب باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه شورای مدیریت منابع آب استان اردبیل شناخت نیاز‌ها و چالش‌های بخش آب را برای تدوین سیاست و برنامه‌ریزی در حوزه آب را مهم دانست و افزود: برای اتخاذ یک سیاست موفق در حوزه آب باید با نگاه کردن به گذشته، شناخت چالش‌ها و نیاز‌های فعلی و پیش بینی شرایط در آینده اقدام به تدوین برنامه کنیم.

میرجعفریان ادامه داد: استفاده از ظرفیت آب‌های نامتعارف و ژرف باید به عنوان یک برنامه جدی در بخش آب مطالعه و امکان سنجی شود.

او با اشاره به اینکه اجرای تمامی برنامه‌ها باید با لحاظ شرایط زیست محیطی باشد افزود: از دانشگاه‌ها و مراکز علمی تقاضا داریم با نگاه مسئله محور و پژوهشی به نیاز‌های بخش آب پاسخ دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در پایان بر حمایت از خروجی و عملیاتی کردن نتایج پژوهش‌های انجامی تاکید کرد و گفت: ایجاد رغبت در صرفه جویی مصرف آب باید در اولویت قرار گیرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.