سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا افق ۱۴۰۴؛

ایران به جایگاه بالایی در تولید محصولات کشاورزی می رسد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:براساس سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی تا افق ۱۴۰۴ به جایگاه بالایی در تولید محصولات‌ دست می یابیم.

آقای محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی،گفت: بخش کشاورزی در کشورمان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار بوده و بزرگترین بخش خصوصی کشور با ۴ میلیون بهره بردار به شمار می رود.

به گفته او، بخش کشاورزی توانسته اشتغال زایی خوبی را ایجاد کند و ظرفیت های حوزه کشاورزی به دلیل تنوع اقلیمی حائز اهمیت است.

عسگری ادامه داد: با مدیریت خوب، برنامه ریزی بر اساس نقشه راه میتوانیم به یک نقطه مطلوب برسیم.

این مقام‌مسئول با اشاره به بحث امنیت غذایی در دنیا، گفت: امنیت غذایی در دنیا دارای اهمیت بسیاری بوده است و کشورها در این حوزه باید با برنامه حرکت کنند تا دچار چالش نشوند.

او گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال و همچنین تاکید مجدد ایشان به حوزه کشاورزی در دیدار با هیات دولت، حوزه تدوینی برای تولید بهتر، باکیفیت تر آماده شده است.

به گفته او، در حوزه دانش بنیان کردن، صادرات، تولید محصولات کشاورزی را حمایت می کنیم تا بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی در افق ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران در منطقه به جایگاه ارزشمندی دست یابد.

عسگری گفت: مجلس شورای اسلامی  و کمیسیون کشاورزی برای دانش بنیان کردن بخش کشاورزی قاطعانه و با تمام توان به صورت ویژه حمایت می کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.