سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مؤثر توانمندسازی مدیران در دستیابی به اهداف نظام سلامت

سیدین توانمندسازی مدیران را یکی از ابزارهای مؤثر برای افزایش بهره‌ وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت‌ ها و توانایی‌ های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی عنوان کرد.

سیدحسام سیدین ، رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران، در جلسه هم اندیشی اولویت بندی نیاز‌های آموزشی دوره توانمندسازی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: توانمندسازی، به بالفعل شدن استعداد‌های مدیران کمک می‌کند و مدیران با استفاده از توانمندسازی می‌توانند برای بهبود و توسعه توانمندی‌های کارکنان و استفاده بهتر از این منبع برای کسب اهداف سازمان بهره ببرند.

رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران، آموزش و توانمندسازی مدیران در حوزه‌های مختلف ازجمله سبک‌ها و مهارت‌های رهبری، حکمرانی نظام سلامت، سیاستگذاری، نوآوری، خلاقیت، ایده پردازی و تحلیل مسائل، را راهکاری برای ارتقای نظام سلامت عنوان کرد.

وی پرورش و توانمندسازی مدیران را موجب پویایی ذهنی و ارتقای توانایی‌های فردی دانست و تصریح کرد: در دوره‌ای که برای توانمندسازی روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طراحی کرده ایم، متناسب با نظرات و تجارت صاحبنظران این حوزه، ۳ ماژول ۲ روزه در طول ۳ ماه به صورت حضوری و مجازی تدریس خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.