سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم قطع سوخت و انرژی صنایع بزرگ و تاثیرگذار استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید نسبت به قطع سوخت و انرژی صنایع بزرگ و تاثیرگذار استان اقدام کنند، گفت : با تعطیلی صنایع اثرگذار و اشتغالزا قطعا مخالفم و این موضوع باید اقدام آخر باشد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه مصرف بهینه انرژی استان، با بیان اینکه تصمیمات در حوزه‌های مختلف از جمله بخش انرژی باید متناسب با شرایط و بر پایه یک کار کارشناسی چند وجهی باشد،گفت : نظام چانه‌زنی باید از جلسات اداری حذف و تصمیم گیری بر اساس کار کارشناسی و داده‌های دقیق انجام شود.

وی ادامه داد: برای استفاده بهینه از انرژی در استان باید به سمت تدوین برنامه‌های میان مدت و بلندمدت گام برداریم، زیرا برنامه‌های مقطعی مشکلی را در بلندمدت حل نمی‌کند.

وی یکی از برنامه‌های مهم برای رفع مشکل قطعی انرژی را توجه به دوگانه سوز نمودن نیروگاه‌ها عنوان کرد و گفت: باید برای اجرای این موضوع در استان تصمیمات راهبردی و عملیاتی اتخاد شود.

صحرایی همچنین با اشاره به گزارش هواشناسی استان مبنی بر ورود یک توده سرد از روز چهارشنبهتا پایان هفته به استان تاکید کرد: پیشنهادات برای کاهش مصرف سوخت باید کارشناسی باشد و اگر در نظر است که کاهش مصرف انرژی در ادارات صورت گیرد، می‌توان با توجه به شدت بروز سرما در اوایل صبح زمان شروع ادارات در این چند روز را با تاخیر اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر برخورد جدی با ادارات و سازمان‌هایی که مصرف بهینه سوخت ندارند، گفت: ادارات پرمصرف باید پاسخگو باشند، حتی اگر استانداری باشد.

صحرایی تصریح کرد: با توجه به مهم بودن روند تولید در استان، دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید در چنین وضعیتی نسبت به قطع سوخت و انرژی در صنایع بزرگ و تاثیرگذار استان اقدام کنند و آرامش خاطر بین تولیدکنندگان باید حفظ شود.

وی اجرای کار تبلیغی مناسب در راستای جلب مشارکت مردم در راستای توجه به مصرف بهینه سوخت را مورد تاکید قرار داد و افزود: همراهی و همکاری مردم در اجرای برنامه‌های مشارکتی برای کاهش مصرف انرژی الزامی است و در این راستا باید یک کار تبلیغی و تبیینی مناسب صورت گیرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.