سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار: مشوق‌های سرمایه گذاری باید در سیستان و بلوچستان افزایش یابد

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه در زمینه‌های مختلف گفت: مشوق‌ها و حمایت‌های سرمایه گذاری در این استان باید افزایش یابد.

 محمد کرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی زاهدان اظهارداشت: دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان ظرفیت بسیار خوبی هستند که باید از آنها در جهت توسعه استان استفاده کنیم.

وی افزود: هنگامی که یک واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان ایجاد میشود باید همه موضوعات و مسائل آن را در نظر گرفت تا کار تدوام داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان از ظرفیت بی‌نظیر مرز برخوردار بوده که تفاوت این منطقه با سایر نقاط کشور است بنابراین صادرات باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امتیاز ویژه سیستان و بلوچستان صادرات و واردات بوده و این موضوع تنها مختص به کشور پاکستان به افغانستان نیست بلکه این استان از طریق دریا می‌تواند با سایر کشورها نیز مراودات تجاری داشته باشد.

کرمی ادامه داد: همه مراکز پژوهشی و آموزشی سیستان و بلوچستان باید به کارگاه‌های تولیدی کمک کنند و بر اساس طرح مطالعاتی و کارشناسی شده پیش بروند.

وی بیان کرد: باید دائم در میدان بود و کار کرد و قطعا این کار جهادی موجب پیشرفت همه جانبه سیستان و بلوچستان می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاری که به این استان می آید باید مشوق‌هایی داشته باشد و همچنین باید به سرعت موانع سرمایه گذاری را برطرف کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.