سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه «لحظه‌های نور» در قزوین برپا می‌شود

تصاویر ثبت شده از استقبال و تشییع ٨ شهید گمنام در استان قزوین در نمایشگاه عکس «لحظه‌های نور» به نمایش در می‌آید.

امیرحسین نظری دبیر اجرایی نمایشگاه «لحظه‌های نور» گفت: نمایشگاه لحظه‌های نور با محوریت استقبال و تشییع شهید گمنام که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان قزوین برگزار شد، برپا می‌شود.

وی افزود: فراخوان این نمایشگاه پیش از استقبال از شهدای گمنام در خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و صدا و سیمای استان قزوین انجام شد و طی آن عکاسان قزوینی می‌توانستند با شرایط یاد شده در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

نظری با بیان این نکته که هر فرد شرکت‌کننده می‌تواند ۵فریم عکس از آثار تولیدی خود را به نمایشگاه ارسال نماید خاطرنشان کرد: در مجموع ۲٧٠فریم عکس از ۲۵عکاس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است که در نهایت ٣٢اثر از ۱۹عکاس پس از بررسی‌های اولیه و داوری در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

دبیر اجرایی نمایشگاه لحظه‌های نور با اشاره به اهداف این رویداد فرهنگی و هنری، تصریح کرد: از اهداف اصلی نمایشگاه به تصویر کشیدن ارزش‌های معنوی و فرهنگی در استقبال از شهدای گمنام است چراکه با گذشت چندین دهه از شهادت آن‌ها همچنان رویکرد جامعه مملو از قدر شناسی از قهرمانان ملی است.

نظری تأکید کرد: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سه شنبه ۲۰دی ماه سال جاری ساعت۱۸ در نگارخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین افتتاح می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.