سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: بیش از ۶۰۰ سرباز اوکراینی در حمله موشکی کشته شدند

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن بیش از ۶۰۰ سرباز اوکراینی در حمله موشکی خبر داد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه امروز (یک‌شنبه) خود از حمله موشکی به ساختمانی در شرق اوکراین که نیرو‌های کی‌یف در آن مستقر بودند خبر داد و گفت که در جریان این حمله بیش از ۶۰۰ سرباز کشته شدند.

به گزارش رویترز، این نهاد روسیه حمله امروز به شهر «کراماتورسک» را تلافی‌جویانه و در پاسخ به حمله اوکراین به یک پادگان روسی در «ماکییوکا» در دونتسک اوایل سال جاری دانست.

هفته گذشته نیز «یوگنی بالیتسکی» سرپرست فرمانداری روسیه در زاپروژیا گفت: «سربازان اوکراینی یک منطقه مسکونی در شهر واسیلیفکا در منطقه جدید زاپروژیای روسیه را گلوله باران کردند که در نتیجه آن ۶ نفر کشته و ۳۷ نفر زخمی شدند.»

همچنین در همان زمان «ولادیمیر روگوف» یک مقام ارشد منطقه‌ای، هم گفت که نیرو‌های اوکراینی به یک بلوک آپارتمانی در نزدیکی ساختمانی که اداره نظامی شهر در آن قرار دارد، حمله کردند. او توضیح داد که مردم محلی بیرون ساختمان صف کشیده بودند تا مدارک خودرو‌های خود را دریافت کنند که این حمله اتفاق افتاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غلام
۲۳:۱۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
لعنت بر روسیه و پوتین جنایتکار
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مرسی روسیه
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
دنیا نباید ساکت بنشیند باید جلوی این خونریزی از هردوطرف گرفته شود این جنگ کثیفی است که ناتو و غرب باعث آنست ومردم اوکراین و روسیه تاوان آن را می دهند
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اوکراینی = ملیجک فتنه گر اعظم