سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دانش‌آموز تصادف دیروز مشهد دچار مرگ مغزی شد

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر تصادف خودروی سواری با ۲ دانش‌آموز در مشهد، یکی از آنان دیروز در دم جان باخت و دیگری که با مصدومیت شدید به بیمارستان انتقال یافت، امروز دچار مرگ مغزی شده است.

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  گفت: حادثه برخورد خودروی سواری به ۲ دانش‌آموز حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دیروز در بلوار امامیه مشهد رخ داد.

او افزود: در حال حاضر آزمایش کرونای سپهر کرابی، این نوجوان مرگ مغزی شده بر اثر تصادف برای بررسی به آزمایشگاه ارسال شده است که در صورت منفی بودن آزمایش وی، تیم تخصصی بیمارستان منتصریه برای کسب رضایت خانواده اش جهت اهدای اعضای این بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند عضو اقدام خواهند کرد.

محبوبه مختارپور مدیر پرستاری بیمارستان ناظران مشهد گفت: در این حادثه، کودک مصدوم با سطح هوشیاری منفی ۳ به بیمارستان ناظران منتقل و بلافاصله اقدامات درمانی انجام گرفت و در سی.تی.اسکن انجام شده، خونریزی مغزی وی تأیید شد.

او افزود: بر اساس سی تی اسکن کنترلی صبح امروز، مرگ مغزی کودک تأیید شد و مادر وی برای بررسی شرایط اهدا عضو، در حال حاضر در بیمارستان حضور دارد.

ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه دیروز هفدهم دی در بلوار امامیه مشهد، در پی برخورد یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در حال عبور از خیابان، یک دانش آموز در دم جان باخت و دانش‌آموز دیگر به بیمارستان ناظران مشهد منتقل شد.

سرنشینان این خودرو متواری شدند که یکی از آنها توسط مردم به دام افتاد و تحویل عوامل انتظامی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.