سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای بازار رقم خورد:

رشد ۳۷ هزار و ۱۶۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۳۷ هزار و ۱۶۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۲۶ واحدی ایستاد.

یکشنبه (۱۸ دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۵۰۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۰۹ هزار و ۵۶۲ واحدی قرار گرفت.. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳۷ هزار و ۱۶۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۲۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۷ هزار و ۵۳میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «کگل» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خساپا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحدی روی پله ۴۹۲ هزار و ۴۳۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۵ هزار و ۵۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۷  هزار و ۵۳هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۴۸۹ واحد روی پله ۲۰ هزار و ۷۵۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۷۳۴  میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وخارزم، بکام و وپاسار بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وبهمن، خمهر و ختور بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وطوبی، ثالوند، فغدیر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت گدنا، زگلدشت و ثغرب بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا فردا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گدنا، سپیدما و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خودرو، پالایش و خساپا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۵، اراد ۱۱۹۴، کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، کارا و وتعاون حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
پالایش و دارایکم کی قراره به ناو برسن ؟
الان که وضعیت بورس خیلی عالیه دیگه بهونه شون چیه ؟
زیرمجموعه هاشون صف خرید میشن بازم اینا فاصله با ناو رو حفظ کردن
دارایکم 60 درصد زیر ناو معامله میشه !!!!!!