سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنواره تئاتر مناطق کشور از امروز در مازندران

جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از امروز به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

محمد محمدی مدیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور با عنوان جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ از امروز یکشنبه ۱۸ دی به میزبانی مازندران آغاز خواهد شد.

او افزود: این جشنواره به دبیری حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و کمیته‌های اجرایی با ترکیبی از افراد موثر و باتجربه در امور اجرایی جشنواره‌ها در کنار مجموعه‌ای از هنرمندان با سابقه، متعهد و مسلط، برگزار می‌شود.

محمدی گفت:این جشنواره قرار است با حضور ۹ استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، گیلان، سمنان، تهران، البرز و قزوین و با رقابت ۱۸ گروه نمایشی -به ترتیب استان ها- از شهرستان‌های بجنورد و گرمه، مشهد، تربت حیدریه و خواف، بیرجند، گرگان، رشت، شاهرود، پاکدشت و پیشوا، کرج و قزوین از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در ساری کار خود را آغاز و تا ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دهد.

او افزود: این نمایش‌ها در سه مکان بلک باکس و سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری مازندران به روی صحنه می‌روند.

محمدی گفت: مطابق با برنامه ریزی ستاد اجرایی این جشنواره، آیین پایانی و اختتامیه ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه در محل تالار مرکزی ساری برگزار و با معرفی نفرات برگزیده بخش‌های مختلف و برترین گروه یا گروه‌ها به جشنواره بین المللی تئاتر فجر کار خود را خاتمه خواهد داد.

او همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن و میزبانی شایسته این جشنواره در استان، با کمیته‌های تخصصی این جشنواره خبر داد و افزود: برای حضور همه گروه‌های نمایشی شرکت کننده در این رویداد مهم منطقه‌ای در استان، تدارک لازم امور اجرایی و پشتیبانی انجام گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.