سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان:

برف و سرما مهمان اصفهان می‌شود

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.

لیلا امینی گفت: از بعدازظهر روز دوشنبه مناطق غربی، جنوبی و شمال غربی استان در دامنه فعالیت سامانه بارشی جدید قرار خواهند گرفت و بارش‌ها روز سه‌شنبه در سراسر استان فراگیر می‌شود.

او با بیان اینکه بارش این سامانه در بیشتر مناطق به صورت برف خواهد بود، افزود: بارش باران و کولاک برف در گردنه‌ها، کاهش دید و مه آلودی هوا، وزش باد موقتی و کاهش محسوس دما بین هفت تا ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی‌می‌شود.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سکون جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا نیمه روز دوشنبه ادامه دارد و طی این مدت در ساعات صبح مه رقیق و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق یاد شده پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کمینه دما هشت درجه بالای صفر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!