سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود بامری؛

انتظار سیل‌زدگان دلگان برای تحویل مسکن ۳ ساله شد + فیلم و تصاویر

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر ۳ ساله تحویل مسکن به سیل زدگان در شهرستان دلگان خبر داد.

سال ۱۳۹۸ بیشتر شهر‌های جنوبی کشورمان با پدیده سیل مواجه شدند که خسارت‌های زیادی وارد شد و در نقاط محروم و همینطور روستا‌ها بسیاری از مردم خانه هایشان ویران شد.

شهروند خبرنگار ما از راه اندازی طرح مسکن برای سیل زدگان در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد، اما بعد از گذشت ۳ سال همچنان در انتظار تحویل مسکن مانده اند.

شهروند خبرنگار ما فیلم و تصاویری از وضعیت این مسکن ها ارسال کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، اهل روستای حمیدآباد در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان هستم. سال ۱۳۹۸ استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان دلگان درگیر ماجرای سیل بود و خسارت‌های زیادی به کشاورزی و خانه‌های مردم وارد شد. یک طرح با عنوان مسکن سیل زدگان در آن زمان ارائه شد و ۸۰ خانوار در این طرح ثبت نام کردند و مراحل ثبت نام را طی کردند. بعد از آن تحویل پیمانکار داده شد. ابتدا با هزینه های پرداخت شده توسط اهالی روستا این خانه ها را شروع به ساخت کردند اما الان با گذشت ۳ سال و نیم از این طرح بعضی از خانه‌ها در همان مراحل اولیه ساخت رها شده و به نوعی مردم روستا هزینه پرداخت شده را از دست داده اند و هیچ خانه ای تحویل نگرفتند. مردم محروم این روستا بار‌ها این موضوع را پیگیری کردند اما پاسخی دریافت نکردند. بسیاری از اهالی این روستا در خانه‌های کاه گلی زندگی می‌کنند و سرپناهی ندارند خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

 
 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.