سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهداران به خط شدند

۳۶ اکیپ راهداری با توجه به کاهش دمای هوا در روزهای آینده در جاده‌های مازندران مستقر هستند.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  گفت: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان، ۳۶ اکیپ راهداری با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آمادگی کامل برای اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی را دارند.

او افزود: در طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت دارند که ۳۰۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان و ۱۳ گردنه بطول ۷۰۰ کیلومتر گردنه برف گیر به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغولند.

محمدنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما در محور‌های کوهستانی به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

او افزود: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان خواهشمندیم با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.