سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز ۸۴۵میلیارد ریال به حساب ایتام البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: ۸۴۵ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی طی امسال توسط حامیان به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان واریز شد.

محمد محمدی فردگفت: این مبلغ از سوی ۳۲ هزار حامی به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریزشده است.
 
او بابیان این که در زمان حاضر ۳۲ هزار و ۳۷۷ نبکوکار؛ حمایت از  یک هزار و ۴۸۲ یتیم و چهار هزار و ۶۷۹ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند افزود: به‌طور میانگین ماهانه ۱۴ میلیون ریال به حساب ایتام و ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال به حساب فرزندان محسنین البرز از طریق کارت‌های عضو شتاب واریز می‌شود.
 
محمدی فرد با تاکید بر این که عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، گفت: بخش عمده ایتام و فرزندان محسنین البرز با حمایت‌های افراد نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان دررتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب و حفظ قرآن به موفقیت دست یافته اند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
 
کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز حدود ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.