سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع گاز ۱۷ مشترک بد مصرف در خراسان جنوبی

گاز ۱۷ مشترک بد مصرف در خراسان جنوبی در قالب طرح پایش دما قطع شده است.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شروع طرح پایش دما در خراسان جنوبی تاکنون ۳ هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی پایش دمای ادارات در استان انجام شده است.

او با اشاره به گذشت ۱۱۵ روز از آغاز طرح پایش دما در امسال افزود: تاکنون در استان  ۹۸ اخطار قطع گاز به دلیل عدم رعایت دمای رفاه صادر و همچنین گاز ۱۷ مشترک بد مصرف در سطح استان قطع شده است.

محمودی اظهار کرد: مطابق اطلاع رسانی‌های گسترده قبلی تمام ادارات، سازمان ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مساجد و مدارس موظف هستند دستور العمل بخشنامه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر صرفه جویی و مصرف ایمن گاز طبیعی، دمای فضا‌های داخلی را رعایت کنند و در صورت مشاهده خلاف این بخشنامه پس از اطلاع مورد مربوطه به استانداری، در صورت تکرار، گاز آن مجموعه قطع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به ماندگاری برودت هوا در کشور و استان طی این هفته تصریح کرد: با توجه به مصرف بالای بخش خانگی از مشترکین تقاضامندیم تا با رعایت دمای رفاه (۱۸ الی ۲۱ درجه سانتی گراد) و رعایت دقیق موارد مرتبط با کاهش مصرف، شرکت گاز در عبور از فصل سرد سال یاری کنند.

او افزود: طرح پایش دما تا اطلاع ثانوی در همه شهرستان‌های استان به صورت روزانه انجام خواهد شد.

محمودی همچنین از مصرف یک میلیارد و ۴۹۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از ابتدای امسال و افزایش ۱۰ درصدی مصرف نسبت به دوره مشابه پارسال در استان خبر داد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که نسبت به روز گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.