سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرفتار شدن متخلفان شکار و صید در دام قانون

ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در ۷ شهر مازندران دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران حین گشت وکنترل در شهر‌های عباس آباد، بابلسر، آمل، قائم شهر، ساری، کیاسر و بهشهر- میانکاله متخلفان شکار و صید را دستگیر کردند.

۱۳ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک راس کل وحشی، لاشه یک سرتشی و ۳۹ قطعه ماهی از متخلفان کشف وضبط شد و ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنارهم بیش از یکصد رشته دام هوایی صید پرندگان و پایه دام را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان عباس آباد حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی بخش مرکزی و کلار از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ۵۳ رشته دام هوایی صیدپرندگان،۴۲ عدد پایه دام و یک باب کومه صیادی را جمع آوری و تخریب کردند.

در ماموریت دیگری دریک عملیات مشترک ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد در منطقه آیش حسین آباد و وزرا محله ۸ رشته دام هوایی و ۱۶عدد پایه دام جمع آوری و تخریب کردند.

در بابلسرماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در آب بندان‌های حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و یک قطعه چنگر کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (منطقه امامزاده عبدالمناف بخش لاریجان و منطقه نشل) از شکارچیان غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک راس کل وحشی وتعدادی فشنگ کشف و ضبط و در ادامه ماموریت درمنطقه دابودشت ۱۲ رشته دام هوایی و پایه دام راجمع آوری و یک قطعه آبچلیک و یک بهله دلیجه گرفتار در دام هوایی شکارچیان رها سازی کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل درمنطقه دشتسر (رودخانه گرمرود) از یک صیاد غیرمجاز یک رشته تورماهیگیری سالیک و ۳۹ قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

در قائم شهرماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک قطعه ابیا، لاشه یک سرتشی و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری (محیط بانی محمد آباد) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از متخلفان ۳ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در کیاسر ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی حین گشت و کنترل در منطقه آزاد پشتکوه یک شکارچی غیرمجاز به همراه ۱ قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه یک قطعه کبک دستگیر کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از متخلفان یک  قبضه سلاح شکاری کشف وضبط و ۹باب کومه شکارچیان و ۳عددپایه دام هوایی صید پرندگان را تخریب کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.