سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین آمار کرونا در جهان؛ ابتلای بیش از ۶۶۷ میلیون نفر به ویروس کرونا

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۳۵ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و تعداد جان باختگان  بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۳۵ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۲۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

در ژاپن ۲۴۵ هزار ۵۴۲ مورد جدید ابتلا و ۴۵۶ مورد مرگ ثبت شد و شمار جان باختگان نیز به ۵۸ هزار و ۹۵۲ نفر رسیده است.

آمریکا نیز هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۸۱۹ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۲۱ هزار ۵۹ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۲۴ هزار ۹۳۴ مورد جدید به شمار بیماران و ۲۰۱ مورد مرگ به جان باختگان کرونا در آمریکا اضافه شد.

روز گذشته در برزیل  ۳۰ هزار و ۸۶۵ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۱۹۸ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل جانباختگان کرونا به ۶۹۴ هزار و ۸۲۳ نفر رسیده است.

در کلمبیا ۴ هزار ۸۵۶ مورد جدید ابتلا و ۸۰ مورد مرگ ثبت شد و شمار جان باختگان نیز به ۱۴۲ هزار و ۲۵۹ نفر رسیده است.

در کره جنوبی دیروز ۵۶ هزار و ۹۵۴ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۷۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۳۲ هزار و ۴۹۶ مورد رسید.

در تایوان دیروز ۲۷ هزار و ۶۷۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۶۲ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۵ هزار و ۴۴۵ مورد رسید.

در هنگ کنگ دیروز ۱۹ هزار و ۷۲۲ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۵۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۲ هزار و ۲۰۴ مورد رسید.

در اسپانیا روز گذشته یک هزار و ۳۱۸ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۴۸ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل جان باختگان کرونا به ۱۱۷ هزار و ۴۱۳ نفر رسیده است.

در شیلی دیروز ۵ هزار و ۳۳۵ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۴۶ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۶۳ هزار و ۳۰۰ مورد رسید.

در روسیه روز گذشته ۳ هزار و ۴۳۹ مورد ابتلای جدید و ۴۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل جان باختگان کرونا به ۳۹۳ هزار و ۹۸۶ مورد رسید.

در استرالیا دیروز ۸ هزار و ۸۹۴ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۳۷ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۷ هزار و ۲۸۵ مورد رسید.

در پاراگوئه دیروز ۶ هزار و ۱۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۸ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۹ هزار و ۷۱۶ مورد رسید.

در لهستان دیروز ۴۶۳ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۹ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۱۸ هزار و ۵۸۶ مورد رسید.

در دانمارک دیروز ۳۵۳ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۳ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۷ هزار و ۸۸۹ مورد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.