سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین جشنواره «شهرنگار قزوین» برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از برگزاری چهارمین جشنواره شهرنگار قزوین با هدف ارتقاء کیفیت هنری منظر شهری و ساماندهی بصری و زیباسازی فضا‌های شهری خبر داد.

 علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت :  با برگزاری چهارمین جشنواره شهرنگار قزوین به دنبال تغییر نگرش در نقاشی دیواری و هویت بخشی به شهر، ایجاد فضای نشاط و سرزندگی در بین شهروندان، توسعه گردشگری فرهنگی، ساماندهی بصری دیوار‌های شهری، پیوند بیشتر مردم با هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی، بهره گیری از تجربیات شهروندان و هنرمندان و ایجاد محلی برای ارائه هنر ایرانی اسلامی به شیوه نوین هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد، تصریح کرد: همه هنرمندانی که توانایی به سرانجام رسانیدن این پروژه را به صورت فردی و یا گروهی داشته باشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

منجم در خصوص موضوعات جشنواره گفت: دفاع مقدس، خوشنویسی، بزرگداشت مقام پدر و مادر، هفته ملی کودک، مضامین تاریخی و فرهنگی و توسعه گردشگری قزوین و استقبال از بهار از جمله موضوعات این فراخوان می‌باشد.
[yektanet.com]مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: فراخوان فقط در بخش طراحی بوده و شامل بخش اجرا نمی‌شود و اجرای آثار بعد از برگزاری فراخوان توسط دبیرخانه جشنواره تصمیم‌گیری و بررسی می‌شود.

وی افزود: هر هنرمند می‌تواند ۱۰ طرح پیشنهادی را ارائه نماید و نحوه جانمایی و همچنین تمامی حقوق معنوی و مادی آثار متعلق به سازمان زیباسازی شهرداری خواهد بود و رعایت کلیه قوانین مربوط به‌حق تألیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و پاسخگویی به کلیه قانونی آن بر عهده ارائه‌کنندگان آن است.

منجم خاطرنشان کرد: تناسب سایز و فرمت ارسال آثار نیز باید بر اساس مقررات فراخوان بوده و بررسی، تأیید و یا رد طرح‌ها نیز تحت نظر شورای کارشناسی سازمان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ از طریق ارسال DVD یا CD با فرمت JPG و با حداقل کیفیت ۳۰۰Dpi با حجم ۴mb ارسال کنند.

منجم یادآورشد: هنرمندان، طرح‌های پیشنهادی خود را به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره Qzibasazi@gmail.com و همچنین به آدرس پستی قزوین- میدان تهران قدیم- ابتدای خیابان تالار- سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ارسال کنند.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت http://zibasazi.qazvin.ir مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.