سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان به ترانس‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد رحم نکردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سرقت ۵ ترانس متعلق به ایستگاه‌های مخابراتی تلفن همراه، تلویزیونی صدا و سیما و منابع آب در استان خبر داد.

 جمال معتمد نژاد در نشست ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه که این پایه های چوبی با اره برقی قطع و به سرقت رفتند، افزود: سایت‌های مخابراتی استان باید مجهز به برق اضطراری و انرژی خورشیدی باشند تا با توجه به محل استقرار این سایت‌ها در مناطق صعب‌العبور و برفگیر بودن مناطق، خاموشی‌های این سایت‌ها به حداقل برسد.

او همچنین در خصوص قطع ارتباط تلفنی ۲۰ هزار نفر از جمعیت استان در مناطق محروم، بیان کرد: بر اثر رعد و برق یکی از کابل‌های ورودی به این پست دچار مشکل شده است که با وجود تلاش نیرو‌های شرکت برق و همکاری راهداری امکان رفع مشکل این مناطق وجود نداشت.

محمد هادی امیری، سرپرست مخابرات استان هم گفت: اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق استان با برقراری شبکه توزیع برق همه سایت‌های موبایل را وارد مدار کردند.

او افزود: مناطق «رون»، دهستان «آجم»، «زیلایی»، «موردزرد زیلایی»، «سیلاب کلوار» و «شاه غالب» به مدت ۱۰ روز است که به دلیل قطعی برق ارتباط تلفنی و مخابراتی ندارند.

علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هر دو دستگاه شرکت‌های برق و مخابرات استان موظفند در کنار هم و با هم افزایی هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل مردم این مناطق اقدام کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.