سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

حجاب اسلامی انتخاب خود مردم ایران بوده است

امام جمعه بندرعباس گفت: آن‌هایی که با حجاب اسلامی مقابله می‌کنند از سرنوشت رضاخان عبرت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز ۱۷ دی ۱۳۱۴ و سالروز کشف حجاب رضاخانی گفت: اکنون هم دشمنان اسلام و فریب خوردگان می‌خواهند آن حوادت تلخ دوران رضا شاه را تکرار کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن با رسانه‌های خود و با تبلیغات می‌خواهد نشان دهد که مردم ایران به زور حجاب اسلامی را پذیرفته اند، اما آنچه که ما در ایران می‌بینیم نشان دهنده گسترش ارزش‌های اسلامی و بصیرت در میان مردم است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای مقتدرانه رزمایش ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرق هرمزگان و آب‌های فراسرزمینی گفت: اکنون اقتدار نیرو‌های مسلح ما از آب‌های سرزمینی فراتر رفته است و در آب‌های دوردست نیز شاهد برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم که این پیامی بزرگ به آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: این رزمایش نشان داد که با توجه به حضور و تسلط ایران بر دریا‌های دوردست، اسرائیلی‌ها هم باید بدانند اگر خطایی از آن‌ها سر بزند، ما هم مقابله خواهیم کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سفر خود به شهرستان سیریک گفت: بسیاری از مشکلات در این شهرستان با هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی حل می‌شود.

او همچنین با اشاره به تلفات ناشی از وجود شتر‌های سرگردان در جاده میناب به جاسک از مسئولان خواست هرچه سریعتر این مشکل را برطرف و ساماندهی کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، بندرعباس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.