سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم نگاه واقع بینانه به وضعیت اقتصادی کشور

امام جمعه بافق گفت: درک صحیح نسبت به مشکلات اقتصادی مسئله مهمی است چراکه ما باید واقع بینانه به وضع جامعه نگاه کنیم.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مشکلات اقتصادی و گرانی داریم، اما با وجود همه این مشکلات، کدام یک از ما زندگی بهتری نسبت به ۱۰-۲۰ سال پیش نداریم؟

او افزود: جهت گیری دولت و رئیس جمهور انقلابی، جهت گیری خوبی است و مردم استان در هفته آینده به استقبال رئیس جمهور می‌روند.

امام جمعه بافق گفت: مهمترین اتفاقی که قرار است رقم بخورد موضوع انتقال آب است که منفعت آن نه در سطح استان بلکه منفعتی بین المللی دارد و یک سیلی به دهان یاوه گویان استکبار است.

سعادت‌فر بیان داشت: سیاست دشمن آن است که حق و حقیقت ما را با شبهه، باطل و باطن خود را با توجیه، حق جلوه دهد.

خطیب جمعه بافق گفت: امروز تمام تلاش رسانه‌ها بر سر این موضوع است که محبوب‌های حقیقی را به محبوب‌های مجازی بدل کند و جای نفرت‌های حقیقی را پاک کند.

او بیان کرد: سیاست دشمن این است که ازدواج دختر ۱۷ ساله را کودک همسری و رابطه جنسی او را آزادی انسان کامل، موشک‌های ما را تهدید و کلاهک‌های خدد را ضامن نجات بشریت جلوه دهد.

سعادت‌فر ادامه داد: دشمن حضور ما را در خلیج فارس، تحریک همسایگان و حضور را ائتلاف صلح، محور مقاومت همسوی ما را، گروه‌های تروریستی و گروه‌های تکفیری وهابی را عامل نجات جلوه می‌دهد.

او گفت: در سیاست دشمن، توقیف نفت کش‌های ایرانی، حقوق بین المللی و جواب دادن به این تجاوز‌ها دزدی دریایی است.

خطیب جمعه بافق خاطرنشان کرد: در این فتنه و اغتشاشات دعوا بر سر اصل دین است و اهداف آن‌ها مبارزه با حجاب و رسمیت دادن به هم جنس بازی و هوس بازی است که باید مراقب این جایگزینی مفاهیم باشیم.

او افزود: منفعت دشمنان ما وجود مشکل در کشور است و برای همین کشته سازی ها، بازار سیاه، ایجاد مشکل برای بیماران، قیمت دلار و. را تقویت می‌کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از جمله مصادیق تشویق در محیط خانواده، خوب شنیدن، خوب توجه کرد به رفتار فرزندان و توجه به کار‌های همسر است چراکه نفس شنیدن، دیدن و توجه کردن، نوعی تشویق است.

سعادت‌فر بیان کرد: ما باید زحمت‌های همسر و فرزند خود را ببینیم و از آن‌ها تقدیر کنیم و نباید هدیه دادن با شرط و وعده‌های آینده همراه باشد چراکه این ارزش هدیه را کاهش می‌دهد.

او افزود: یکی از بهترین هدیه‌ها که در روایات به آن اشاره شده است، موعظه است، اما موعظه را باید مانند هدیه شیرین و در خور شأن داد.

امام جمعه بافق گفت: رعایت عدالت و تساوی در هدیه دادن ضرورت دارد و نکته مهم آن است که نباید فرزندان نسبت به هدیه‌های مادی شرطی شوند بلکه باید ارزش کار‌ها را درک کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.