سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیما در خط مقدم جنگ رسانه ای با دشمن قرار دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جنگ شناختی هدف دشمن اشغال و هدایت نادرست اذهان مردم است بنابراین مسئولیت صدا و سیما در این مسیر بسیار سنگین است.

محمد کرمی در حاشیه نشست با مسئولان مرکز صدا و سیمای سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: طبق قولی که به مردم داده ایم ما به سراغ دستگاه‌ها می‌رویم چراکه دیگر فرصتی برای دید و بازدید نیست که تاکنون دستگاه‌های زیادی رفتیم و برنامه‌های متعددی را نیز پیگیری کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رسالت صداوسیما بسیار سنگین است چرا که با اذهان مردم سروکار دارد، افزود: باید در بخش‌های مختلف همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نظام تربیتی خانواده را باید در کنار نظام تربیتی آموزش‌وپرورش بیاورید که این موضوع اهمیت فراوانی دارد تا بتوانیم به‌نحو مطلوب از ظرفیت دانش‌آموزی خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از دانشگاه ها می‌توان به عنوان ابر علمی استفاده نمود بنابراین نیاز نیست به صورت مداوم نیروی انسانی اضافه کنید.

کرمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیت دانش آموزی و دانشجویی خوبی را در استان دارا هستیم که نیاز به هدایت فکری دارند و مسئولیت این هدایت را صدا و سیما بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: در جنگ شناختی هدف دشمن اشغال و هدایت اذهان مردم است بنابراین در جنگ رسانه‌ای باید به نحو مطلوب عمل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه حوزه پژوهش اهمیت فراوانی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در همه زمینه ها پیشرفت کرده‌ایم و این امر موجب دشمنی دشمنان شده است.

وی با تاکید براینکه باید در کف میدان باشیم و مشکلات مردم را به صورت میدانی و به سرعت حل کنیم، ادامه داد: باید مردم را در کارهای مختلف مشارکت داد چرا که هر جا مردم ورود کردند موفق بوده‌ایم.

کرمی تاکید کرد: ما به‌دنبال خروجی کار هستیم و حرف زدن به تنهایی معنایی ندارد بنابراین محکم تصمیم می‌گیریم، محکم اجرا می‌کنیم و دلبند موقعیت نیز نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت مردم و جوانان در استان استفاده کنید چراکه این مردم ظرفیت عظیمی هستند که باید آن‌ها را در میدان آورد.

وی با بیان اینکه که تولید علم عین عبادت است، تصریح کرد: امروز ظرفیت زیادی در حوزه دانشگاه های استان داریم که باید این ظرفیت دانشگاهی را پای کار آورد و این علم باید با تجاری سازی به تولید ثروت کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: باید با دیپلماسی اقتصادی و استفاده از ظرفیت مرزها به توسعه استان کمک کنیم.

وی تاکید کرد: زاهدان پایتخت وحدت اسلامی است بنابراین باید نمادهای وحدت اسلامی در آن پررنگ تر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ دی ۱۴۰۱
استاندار؟!

واقعا جای تاسف داره