سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش حوزه بهداشت برای خیز جدید کرونا

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان گفت: به محض اینکه سویه جدید کرونا درکشور و در دنیا مطرح شده، تیم اجرایی معاونت بهداشت بر مبنای رسالتی که داشت تشکیلات جلسات خود را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

 مهرداد شریفی گفت: خوشبختانه در بحث تشخیصی کووید ۱۹ محیط‌های کشت سواب‌های مورد نیاز، کیت‌های الایزا، کیت PCR و سایر تجهیزات لازم به اندازه‌ای که مدیریت بیماری‌ها و مسئول آزمایشگاه اعلام فرمودند سریعاً در کمیته خرید این معاونت مطرح گردید و مقدار زیادی تامین و حداکثر تا امروزوارد انبار‌های معاونت خواهد شد.

او می‌گوید: یک میلیون سرنگ خریداری شده است و وارد انبار تجهیزات معاونت بهداشت گردیده و حدود ۴۰۰ سرنگ نیز از طریق معاونت غذا و دارو به این معاونت اهدا و انتقال داده شده است پس در بحث سرنگ هم مشکلی نخواهیم داشت.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان گفت: یکی از چالش‌ها سیفتی باکس بوده که حدود ۵۰۰۰ خریداری شده و در حال ورود به انبار‌های ما هستند.

به گفته او حدود ۵۳۰ هزار ماسک سه لایه در انبار‌های معاونت بهداشت موجود است؛ که در صورت نیاز در اختیار شهرستان‌ها قرار خواهد داده شد.

این مقام مسئول گفت: تعدادی محدود نیز ماسک ۹۵ N و تب سنج جیوه‌ای نیز به اندازه مورد نیاز در انبار‌های معاونت بهداشت موجود می‌باشد.

او گفت: قطعاً با تجربه ارزشمندی که در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز وجود دارد انشاله این موج را با خوبی و خوشی و با کمترین تلفات و مشکلات با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پشت سر خواهیم گذاشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.