سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با روش های اصلی درمان چاقی آشنا شوید

متخصص تغذیه گفت: عمل جراحی قبل از اصلاح رژیم غذایی یک روش اشتباه است زیرا عمل جراحی پیامد‌های بسیاری دارد.

مظفری متخصص تغذیه گفت: چاقی راه‌های درمان مختلفی دارد که در درجه اول تغییر سبک زندگی برای افراد چاق است که شامل رژیم غذایی و فعالیت بدنی است.

او بیان کرد: اگر این مرحله را برای مقابله با چاقی گذراندند درمان بعدی دارو درمانی است که می‌تواند موثر باشد.

مظفری تصریح کرد: گاهی دارو درمانی نیز برای مقابله با چاقی جواب نمی‌دهد و فرد باید جراحی شود که باید راه‌های قبلی مطرح شده را گذرانده باشند و نتیجه نگرفته باشد.

مظفری گفت: عمل جراحی قبل از اصلاح رژیم غذایی  یک روش اشتباه است  زیرا عمل جراحی پیامد‌های بسیاری دارد.

او گفت: اولین مورد مطرح شده فعالیت بدنی است اگر فرد انرژی زیادی از غذا دریافت کند، اما فعالیت بدنی داشته باشد این انرژی زیادی در بدن به چربی تبدیل نمی‌شود.

متخصص تغذیه بیان کرد: بسیاری از مادران برای دریافت رژیم غذایی کودکان ۷ ساله خود به مطب مراجعه می‌کنند در حالی که این کودکان در سن رشد هستند و نمی‌توان برای این کودکان رژیم غذایی نوشت، زیرا آهنگ رشد آن‌ها دچار مشکل می‌شود.

او گفت: این کودکان باید فعالیت بدنی داشته باشند و از مصرف فسفود پرهیز کنند و خانواده‌ها برای این کودکان نباید مراقبت‌های افراطی تغذیه‌ای داشته باشند.

مظفری گفت: در رژیم غذایی دریافت کالری باید کمتر باشد، امروزه اغلب برای طعم بهتر غذا به غذا‌های مصرفی این مواد غذایی را سرخ می‌کنند و چربی و قند و شکر بیشتر به آن اضافه می‌کنند که انرژی غذا افزایش می‌یابد و به دلیل کمبود تحرک نتیجه آن افزایش وزن است.

او بیان کرد: اگر انرژی کمتری دریافت شود و فعالیت به میزانی متعادل افزایش یابد وزن انسان همیشه مناسب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.