سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال ۵۰ هزار نفری از سوارز/ بغض لوئیس در گرمیو شکست

امروز ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی گرمیو برزیل حاضر بودند تا از لوئیس سوارز استقبال کنند.

پنج روز پیش با اعلام رسمی گرمیو، لوئیس سوارز در انتقالی آزاد و دو ساله به این باشگاه پیوست. مهاجم سابق بارسلونا و لیورپول برای انتقال به این تیم برزیلی، پیشنهاداتی از لیگ MLS و عربستان سعودی را رد کرد.

سوارز پس از اتمام فصل گذشته و جدایی از اتلتیکو راهی ناسیونال اروگوئه شد. هدف سوارز بازی برای این تیم به مدت ۶ ماه بود تا برای جام جهانی روی فرم باشد. او با ناسیونال قهرمان لیگ اروگوئه شد و از ابتدا هم اعلام کرده بود که پس از جام جهانی جدا خواهد شد. در نهایت مذاکرات او با گرمیو نتیجه داد و سوارز به بازیکن جدید این باشگاه برزیلی تبدیل شد. سوارز پیراهن شماره ۹ گرمیو را به تن خواهد کرد که زمانی بر تن دیگر ستاره اروگوئه ای، آتیلو آنچتا، بود.

بامداد امروز در ورزشگاه اختصاصی گرمیو ۵۰ هزار نفر حاضر بودند تا از سوارز استقبال کنند. در مراسمی ویژه، سوارز رسما به هواداران معرفی شد و به قدری تشویق شد که در نهایت بغضش از خوشحالی شکست.

سوارز خطاب به هواداران گفت: «برای من حرف زدن به زبان پرتغالی بسیار سخت است. از این استقبال گرم دیروز و امروز شما بسیار بسیار متشکرم. بازیکنان و هواداران برای رسیدن به اهدافی که پیش رو داریم باید متحد باشند. ما می‌خواهیم به موفقیت‌های مهمی دست پیدا کنیم و این بدون همراهی شما غیرممکن است. قول می‌دهم برای گرمیو گل‌های زیادی بزنم و کمک کنم باشگاه به جایگاه شایسته اش برگردد.»

سوارز ۳۶ ساله سابقه بازی برای ناسیونال، خرونینخن، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید را در کارنامه دارد.

برچسب ها: سوارز ، گرمیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.