سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی مسجد سلیمان

نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی مسجد سلیمان در دستور کار قرار دارد.

علیرضا ورناصری گفت: پرداخت تسهیلات و معاوفیت‌های بانکی برای واحد‌های تولیدی، استقرار شعب بانک‌های کشور در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و ارتقای ادارات مالیاتی ۴ شهرستان از عمده‌ترین مطالبات مردم است.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اگرچه شرکت پتروشیمی بختیاری مسجدسلیمان که اخیرا به علت بروز حادثه فنی تعطیل شده بود، اما خوشبختانه در این جلسه با دستور معاون وزیر نفت تامین خوراک این شرکت مصوب شده است.

علیرضا ورناصری با اشاره به بررسی راهکار‌های ایمن سازی خطوط انتقال گاز ترش اطراف شهر مسجدسلیمان، گفت: طبق مصوبات قبل بنا شده بود شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری شرکت ملی نفت ایران گروهی را به منطقه اعزام کنند که پس از بازدید میدانی برای مراحل اجرایی بعدی تصمیم گیری خواهد شد.

ورناصری توسعه زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی در مسجد سلیمان را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بیان کرد و گفت: مقرر شد؛ با همکاری سرمایه‌گذاران به ویژه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این زمینه بین صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی جلسات کارشناسی برگزار کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۴:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خودروسازی و ساخت لوازم خانگی در مسجد سلیمان با توجه به نیروهای زبده و زرنگ و باهوش میتوان داشت و به قطبی جدید و نوین در خودرو و لوازم خانگی در شرق استان و کشور شد
عبدالهی
۱۴:۳۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
منطقه ویژه اقتصادی مسجد سلیمان با توجه به قرارگرفتن دربین بنادر و مرکز کشور میتواند بیکاری را در منطقه تاحدود بسیاری کاهش دهد و علاوه بر نیازهای داخل و خودکفایی در تولید ،صادرات را هم نشانه بگیرد