سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف در برخی از گردنه‌های استان قزوین

رییس پلیس راه قزوین از بارش برف در گردنه‌های آوج و هجیب در این استان خبر داد .

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از بارش برف در گردنه‌های آوج و هجیب در این استان خبر داد و گفت: عملیات برفروبی و نمک پاشی برای تردد خودرو‌ها توسط نیرو‌های راهداری در حال انجام است.

سرهنگ ذاکری منش افزود: وضعیت ترافیکی هم اکنون در سطح جاده‌های استان عادی و روان است، اما با توجه به پیش بینی‌های به عمل آمده، از بعدازظهر امروز به خصوص در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی از مسافران و رانندگان خواست تا از سفر‌های غیرضروری در این موقع از سال خودداری کنند و تصریح کرد: از رانندگانی که قصد عبور از راه‌های ارتباطی استان را دارند درخواست داریم تا قبل از سفر نسبت به ایمنی خودرو خود، به خصوص بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان حاصل کرده و باک وسیله نقلیه خود را نیز پر کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی، اجتناب از تغییر مسیر‌های ناگهانی و سرعت زیاد، صحبت نکردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه، رعایت سرعت مطمئنه به هنگام بارش برف و باران، استفاده از چراغ‌های مه شکن در گردنه‌ها و نقاط مه گیر و همکاری با عوامل پلیس راه و نیرو‌های راهداری از جمله مواردی هستند که رانندگان هنگام رانندگی باید نسبت به رعایت آن عمل کنند.

رییس پلیس راه قزوین یادآور شد: با توجه به ادامه بارش ها، رانندگان توجه داشته باشند که سطح جاده‌های استان لغزنده خواهد بود و رانندگان نسبت به رعایت قوانین رانندگی در هنگام رانندگی در مواقع بارانی و برفی توجه لازم را داشته باشند.

برچسب ها: پلیس راه ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.