سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلابی و ولایی بودن خط قرمز حاج قاسم سلیمانی بود

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به خصوصیات بارز شهید سلیمانی گفت: ولایت مداری و انقلابی بودن از مهمترین خصوصیات حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا  در مراسم نکوداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شاید خیلی از ما شهید حاج قاسم سلیمانی را از نزدیک ندیده باشیم، اما خداوند عالم دل‌های ما را تسخیر کرده و محبت او را در دل ما انداخته و این شده مزد دنیایی آن شهید که همه ما علاقمند این مرد بزرگ هستیم و خدا توفیق دهد ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

وی افزود: مکتب حاج قاسم یعنی ایده‌ها و ارزش‌هایی که این شهید بزرگوار داشتند و اگر بخواهیم یکی از برجسته‌ترین صفات حاج قاسم را نام ببریم اخلاص، بزرگواری و صداقت این مرد بوده است.

وی گفت: یکی از برجستگی‌های بزرگ حاج قاسم اخلاص ایشان بود که برای ما در هر سمت و جایگاهی که هستیم می‌تواند بهترین جوهره کار باشد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: حاج قاسم اهل هزینه بود و برای ارزش‌ها و خطوط قرمز انقلاب هزینه می‌کرد و در واقع ولایی بودن و انقلابی بودن خط قرمز حاج قاسم بود به گونه‌ای که با جناح ها، طیف‌ها و اشخاص مختلف همراهی می‌کرد تا زمانی که از خط قرمز‌ها عبور نکرده باشند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر نیز گفت: امروز نیز اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم باید نسبت به خطوط قرمز انقلاب حساس بود باید از ولایت و رهبری تمام قد و جانانه دفاع کرد و مقابل هجمه‌ها علیه ایشان ایستاد.

وی تصریح کرد: وقتی قرآن خدا را می‌سوزانند و در خیابان‌ها به رهبری اهانت می‌کنند نباید بی تفاوت بود و باید با این گونه رفتار‌های هنجار شکنانه به طور جد برخورد کرد و ادامه دهنده راه شهدا در حفظ و پاسداری از ولایت و رهبری باشیم.

گفتنی است: مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور مالکی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسؤلین قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.