سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط ناگوار زنان پناهنده اوکراینی در سرزمین‌های اشغالی

گزارش‌ها حاکیست زنان اوکراینی که به سرزمین‌های اشغالی پناهنده شده اند مورد انواع آزار و اذیت‌ها از سوی صهیونیست‌ها قرار می‌گیرند.

در گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است، زنان اوکراینی که سرزمین‌های اشغالی پناهنده شده اند در محل کارشان مورد تجاوز و آزار و اذیت‌های جنسی از سوی صهیونیست‌ها واقع می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، از آغاز بحران اوکراین، حدود ۴۷ هزار اوکراینی وارد فلسطین اشغالی شدند که از این تعداد تنها ۱۵ هزار نفر باقی مانده‌اند و به هیچ یک از آن‌ها «پناهندگی» اعطا نشده است، بلکه پاسپورت «گردشگری» به آن‌ها داده شده است که این زنان اوکراینی را از به دست آوردن فرصت‌های شغلی باز می‌دارد.

در ماه مه ۲۰۲۲، مقامات اسرائیلی به پناهندگان اوکراینی اجازه کار دادند و در ماه ژوئیه، آن‌ها فقط در تعدادی از شهر‌ها اجازه کار داشتند و شانس آن‌ها برای کار در شهر‌های تل آویو و اورشلیم (قدس اشغالی) بسیار اندک است. برخی از پناهندگان نیز به طور غیرقانونی به کار گرفته می‌شوند که آن‌ها را در معرض انواع سوء استفاده‌ها قرار می‌دهد.

روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از مرکز پناهندگان اوکراین در تل آویو اشاره کرد که در بازه زمانی مارس تا اوت ۲۰۲۲، پلیس ۳ گزارش تجاوز جنسی دریافت کرده و تحقیقاتی را در ۱۸ مورد آزار جنسی و ۱۲ مورد اذیت و آزار آغاز کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خداییش به ایران باید افتخار کرد که شرایط هرچی باشه پناهجویان در ایران دیگه این وضع رو ندارن
رضاکیارش اسحاقیان
۱۳:۵۱ ۱۶ دی ۱۴۰۱
مطمئنی برادر.هر کجا آدم مریض هست.ولی حرف شما رو قبول دارم