سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در استان کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز گفت : استان کرمانشاه ۲۰ هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : هر سال روند مصرف گاز در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه افزایش می‌یابد در حالی که امسال تعداد مشترکین فقط سه درصد افزایش داشته، اما مصرف گاز ۲۰ درصد بیشتر شده است.

وی افزود: روند کنونی مصرف گاز در استان کرمانشاه منطقی نیست و با فرهنگ نادرست مصرف و استفاده بی رویه زمینه ساز بروز افت فشار گاز خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمستان سال ۱۳۹۹ مصرف گاز استان کرمانشاه ۷۰۹ میلیون متر مکعب بوده که در سال ۱۴۰۰ به ۷۸۱ میلیون متر مکعب رسیده و پیش بینی می‌شود امسال به ۹۰۰ میلیون متر مکعب برسد.

حسینی بیان کرد: با کاهش مصرف ۱۰ درصدی مصرف گاز در استان کرمانشاه می‌توان گاز مورد نیاز ۲ کارخانه سیمان استان که حدود ۹ میلیون متر مکعب است را تأمین کرد در حالی که این دو کارخانه در حال حاضر گاز ندارند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه دارای ۲۰ هزار مشترک بد مصرف است که یک هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان گاز بهای معوق از مشترکین طلب داریم که این امر در اختصاص بودجه به شرکت گاز استان اثر منفی دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.